Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M22a58r40t20i26n 71A59m74b95r81o23s 9897319372

Žádný problém se nevyřeší tím, že se o něm nebude mluvit. Cenzurovat informace ve jménu dobra je stejné jako natřít zhnilý trám na růžovo. Nic to nevyřeší a hniloba stejně zničí celou stavbu.

Jediné řešení je otevřeně ukázat kde je problém bez ohledu na strach z reakcí neomarxistické lůzy. K šíření radikalizace teroristů je využíván islám a proto je třeba ho velmi rázně omezit. Práva občanů na zajištění bezpečnosti vlastní země jsou, a vždy musí být nadřazena požadavkům náboženských sekt a nebezpečných ideologii. Stejně jako jsme odsoudili fašismus a nacismus je třeba najít odvahu a co nejdřív stejně odsoudit i islamismus. Dřív něž islámský teror v evropských ulicích přejde k regulerní válku. Pak už nebude žádné řešení jak se zbavit islámské ideologie než za pomoci zbraní. Stejně jako jsme museli porazit nacistické německo a jeho státní vyznání - fašismus.

Naivní hlupáci pomáhají islámu jeho relativizací a zakrývání násilné podstaty celého tohoto falešného "náboženství".

+2/0
22.8.2017 11:28
Foto

L85u19b94o98š 40K38r80á39l 3413626230537

Paralela. Dejme tomu, že je rok 1938. A bude zde výzva, že se nemá nafukovat rozpínání nacistického Německa. Problém není ten, že Hitler něco agresivního říká a dělá, problém je ten, že se o tom moc píše, že se to moc rozebírá. Paralela nekulhá navíc v tom, že do počátku II.WW se tak ve Franci, GB a dalších zemích opravdu psalo. Novináři a politici, kteří na nastupující nacismus a nebezpečí války upozornili, byli opravdu veřejně pronásledování a označeni za nenávistné. Oficiálně byly mnohé změny v Německu obdivovány. Posílali se běžně i v USA pohledy s přáním se svastikou. Tedy tento článeček znamená jen opakování dějin. Svoboda slova je opravdu nepřítelem pro některé názory a myšlenkové pochody. Je fajn, že svoboda slova umožní je včas vidět. Důležité je, že svoboda slova se musí hájit a musí následovat opatření, jak si svobodu slova udržet. A ty mohou a někdy musí být rozhodná, tvrdá a důsledná.

+3/0
22.8.2017 10:51
Foto

P97a37v68e42l 31P98e24š25a67n 9312951385298

Autor článku je totální debil. Nejdříve jsem si myslel, že je to vtip. Není. On to zřejmě myslí vážně. Být pozůstalým rodičem po zabitém dítěti, tak bych si přál, kromě těch zabijáků, dostat do rukou i takového dementního pisálka.

+3/−1
21.8.2017 22:54
Foto

L41e53o91n62t56ý71n61a 61C66h10v81á32t49a57l83o22v81á 1273765966

Nebo to může být ještě trochu jinak, média zneužívají teroristy k tomu, aby bylo možné zase zavést cenzuru. Situace pro současné utahování šroubů jak na zavolanou. A přitom je možné, že právě zprávy o útocích všude kolem nás chrání, protože teroristé si vystačí s málo akcemi a přesto o nich ví každý. Když se to nebude šířit, mohou "odpovědět" násobně více teroristickými činy, aby se o tom dozvěděl úplně každý.

+1/0
21.8.2017 22:50

M73i32c16h63a60l 23S75v16o68b63o23d65a 5798988846871

Pane Vávra,jako dospělého jedince vás nikdo nenutí číst články,nebo koukat na videa,kde jsou senzacechtivé záběry,které budou živit váš strach.Já si myslím,že každý je plnoletý a svéprávný,aby se prostě dobrovolně rozhodl,jestli takové informace bude vyhledávat,či nikoli a to i přes fakt,kolik je takovým informacím věnováno prostoru a žurnalistického času.

Takže napsat,že důvod pokračování terorismu je v obyčejném mediálním prostoru je z mého pohledu kravina.Když se k teroristovi otočím zády,tak mě sice nepobodá zepředu,ale podřízne zezadu.V čem bude rozdíl?

Pomohlo skandinávským zemím,když policie a noviny tajily trestné činy migrantů?Přestali snad s trestnou činností?

Já myslím,že problém je úplně někde jinde.Pan Čejka tak daleko od pravdy není.

+2/0
21.8.2017 20:33

K75a83r90o61l90i41n36a 86S20t80o51n39j12e85k13o28v41á 5568670313858

1) Dnes si připomínáme 49. výročí sovětské okupace, která na další roky zmařila jakýkoli projev svobody v Československu, ale pana Vávru nenapadne nic lepšího, než tento den "oslavit" blogem s názvem SVOBODA SLOVA = ZBRAŇ TERORISTY! To fakt nevymyslíš! To se můžeš snažit dlouho, ale takovou perlu nevymyslíš!;-O

2) Poté, co jsme se kvůli islámskému fundamentalismu vzdali svobody pohybu, radí nám pan Vávra, abychom obětovali pro jistotu ještě i svobodu slova. Jaká další svoboda by podle autora měla vzít za své pak?

A to všechno jen proto, že páni Vávrové očividně nechápou, že teroristům vůbec nejde o strach nebo o šíření paniky!!!! To je jen hloupý a velmi nebezpečný mýtus!

Motorem a motivem jednání teroristů je jen prachobyčejná nenávist k této společnosti a k jejím hodnotám, k nám samotným. A s tím se mlčením bojovat fakt nedá!

+4/−1
21.8.2017 15:20

P98a94v57e84l 55V96á45v68r66a 2686585987346

1. nevím jak souvisí můj článek s dnešním výročím?

pokud chcete souvisí samozřejmě všechno se vším :-(

2. já jsem se svobody pohybu nevzdal, a kdybyste četla pozorně, dokonce se nemíním vzdát ani svobody slova. Je to jen otázka priorit, musí li být krvavá prostěradla na hlavní straně

co je motivem teroristů je v kontextu článku uplně jedno. Článek se snaží otupit jim zbraň, nikoliv zkoumat motiv. Proto také žádná zmínka o islámu, aby byla pokud možno debata věcná.

0/0
21.8.2017 16:19

P15e42t85r 45Č80e42j94k29a 7536785719462

Zásadní problém je v tom, co je úloha médií a také úřadů..... a to, co vy chcete je vlastně, aby neplnily svůj úkol, který od nich veřejnost očekává - informovat! Což má za dopad jednoduchou věc - ztrátu byť i jenom té elementární důvěry - úřady a média NESMĚJÍ lhát (což je totéž co cíleně nesdělená informace) svým občanům - a tahle ztráta důvěry povede k čemu? K touze po změně v někoho, kdo s tím udělá pořádek....

Mně to připomíná syndrom týrané ženy - chyba a vina se hledá kdekoliv jinde, hlavně agresora nerozzuřit, nezlobit, neprovokovat.... vyřešit terorismus bez toho, aniž byste řešil motiv, NELZE! Jistě řešením pro tu týranou ženskou může být třeba hodit si to sama, vyskočit z okna, nebo prostě a jednoduše vypadnout z bytu a žít třeba někde na ulici, že..... ale proč se má sakra "omezovat" oběť, když je třeba eliminovat agresora?

+1/−1
21.8.2017 16:34

K13a82r59o93l34i33n40a 62S12t76o87n43j75e44k44o90v27á 5538210923398

1) Pokud nevíte, jak váš článek souvisí s výročím, tím hůře pro vás. Souvisí s ním tak, že v den, kdy do ČSL přijela vojska Varšavské smlouvy, aby zahubila jakékoli zárodky svobody (sbobodu slova nevyjímaje!!!), vás nenapadne nic lepšího, než napsat blog s názvem svoboda slova = zbraň teroristy. Takový nedostatek elementárního citu a taktu je od dospělého, svéprávného jedince fakt pozoruhodný!!!

2) Co je motivem teroristů je právě klíčové - a ne, že je to "v kontextu článku úplně jedno". ;-O Je to zásadní moment, protože jejich motivem je nenávist ke společnosti. Nikoli, jak vy naznačujete, šíření strachu! To je jen hloupý a za současné situace velmi nebezpečný mýtus, který je třeba rozhodně vyvracet, aby se proti terorismu mohlo bojovat!

0/−1
22.8.2017 11:55

M77a79r70t42i95n 74M34o36r65o55z26o84v48i51č 1231845747416

Motiv těch teroristů je NAPROSTO ZÁSADNÍ věc. Dokud nepochopíte motiv, nemůžete proti tomu bojovat. Jak chcete otupit zbraň, když nevíte, obrazně řečeno, jak funguje? A nezmiňujete-li, jak sám říkáte záměrně, islám, dobrovolně se vzdáváte možnosti motiv pochopit.

0/0
23.8.2017 12:14

J45a27r45o31s38l53a52v 68M46a97š14e11k 5109660784163

Kontrolní otázka. Tahle autocenzura se bude dodržovat vždy?

Zmizí spolu s obrázky mrtvých obětí teroristů i obrázky např. utonulých migrantů?

+1/−1
21.8.2017 14:49

P35a13v88e61l 38V58á16v36r45a 2316715577366

Víte, já jsme velkým zastáncem svobody slova. Nechci aby se o věcech neinformovalo, ale chtěl bych, aby se nepomáhalo naší senzacechtivostí těm vrahům.

Kromě kultivované a teroristům nenapomáhající zprávy (po autocenzuře) bych například nevyloučil nějakou platformu pro podrobnější sdělení, obecně přístupnou, ale nebulvární, věcně popisující okolnosti události. Třeba nějakou webovou stránku. Kdo by pak opravdu chtěl či potřeboval vědět, mohl by vědět. No a je zase na slušnosti, či chcete li autocenzuře, zda by pak bulvárně šířil dále.

Pokud by za šíření "strachu" formou zbytečně krvavých senzací následovalo celospolečenské pohoršení, nebylo by to na pořadu dne.

0/0
21.8.2017 16:35

E91d30u15a52r21d 75B75r93e55j50c26h89a 7368373365313

Plně souhlasím s autorem. Pozornost medií obecně je jednou z hlavních, předem kalkulovaných, zbraní teroristů všech pohnutek a vyznání. Až si na teror všichni zvykneme a nebude zajímavou potravou bulváru, ubude všem teroristům spousta motivů jejich akcí a tím i takových zločinů. Tím vůbec nechci říci, že by policie a bezpečnostní složky měly rezignovat na aktivní prevenci terorismu. Také tím nechci přivolávat na média nějakou cenzuru.

Těším se na dobu, až bude zpráva znít: "Tam a tam, tehdy a tehdy pomatený mladý islamista (sionista, palestinec .....) při dopravní nehodě zranil .....". Tečka.

+1/0
21.8.2017 14:44

P64e55t58r 15K42e26i19s95l22e13r 6851202192844

Vážený autore, svůj příspěvek si dovolím rozdělit na dvě části... Tou první je vlastní informování veřejnosti a tady bych byl s Vámi v rozporu. Tím, jak by se do zpráv dodávaly "ořezané" informace, tak by se, alespoň podle mne, ještě více strachu dostávalo mezi obyčejné lidi. Důvodem by bylo, že není možné zabránit tomu, aby různá amatérská videa nekolovala po sociálních sítích a tím, že by nebyly žádné relevantní informace by se napomáhalo jen tomu, že by vzniklo plno nepodložených fám a lidé mají jakousi tendenci takovéto informace buď zveličovat či zlehčovat. V případě teroristického útoku by spíše docházelo k zveličování a důsledky by byly možná ještě horší než po vysílání oficiálních zpráv.

A teď ta druhá část... Souhlasím s Vámi v tom, že "hlavním úkolem" takovýchto atentátníků je šířit strach a to se jim "díky" médiím, ale i sociálním sítím daří a bylo by záhodno nějak proti tomu zakročit... Jak ale, a to se přiznávám, nevím. Osobně si říkám (možná naivně), zda by nebylo výhodnější pokoušet se tyto atentátníky dostat živé a pak z nich před celým světem "udělat" blázny... Ano, dá se tady namítnout, že by docházelo k zneužití lékařství, ale na druhou stranu mě napadá, zda člověk, který se rozhodne pro něco tak zvrhlého, může být považován za psychicky zdravého... A kdyby se záběry atentátníka pod sedativy, ve svěrací kazajce či během skotských střiků "nechtěně" dostaly do médií, tak je možné, že by to odradilo alespoň nějakého budoucího útočníka... Každý z nich by se jistě rád dostal do ráje, kde by ho obšťastňovalo kvantum panen, ale ne do blázince. Jak jsem ale poznamenal, jedná se o můj možná dosti naivní názor, který může být mylný...

+1/0
21.8.2017 14:37

V80á93c41l53a76v 98K57o87p90ř13i22v78a 1614710715111

Já souhlasím. Ale jak by se pak realizovaly místní plačky a vlastencí? Co by dělali Krušní psi? Na čem by si Zeman postavil kampaň? Co chudák Okamura?

+3/−1
21.8.2017 13:35

T30o78n15d80a 75H23e52j93l75í21k 1188393189887

Autocenzura a cenzura zde již je. Ale trochu jinak, než popisujete. Útoky se zamlčují, akce příslušníků nenávistné ideologie se relativizují, pokud by nebylo sociálních sítí a šíření mezi lidmi, tak bychom o některých věcech ani nevěděli (hromadná znásilňování dětí v Británii, Švédsko, silvestrovské incidenty....)

Média nejsou svobodná a kopou s teroristy.

+7/−1
21.8.2017 11:57

P64e83t70r 43Č45e94j93k83a 7596325169662

Autocenzura popisovaná autorem by vedla ke katastrofě. Jestli něco úřady a média nemají dělat, tak obelhávat a oblbovat veřejnost. Z mého pohledu je naopak povinností médií a úřadů informace NEfiltrovat - tzn. pokud média od vyšetřujících úřadů mají informace o tom, co se stalo, tak jejich úkolem NENÍ rozhodovat o tom, jaké informace se pustí ven, mají pustit VŠE - a důležitost jednotlivých složek celkové zprávy nechť si posoudí čtenář sám. Naprosto odmítám takové ty tendence zamlčovat národnost, věk, pohlaví.... atd. a to ze zásadního důvodu - narušuje to důvěryhodnost médií, jako zdrojů informací jako takových. Novinář tu není od toho, aby rozhodoval, co je pro čtenáře důležitá informace a co není.....

+5/−1
21.8.2017 12:08

P66e12t30r 46Č56e33j50k11a 7656415139132

Shrňme si fakta:

1.) Paříž, Nice, Barcelona, Berlín.... - to je U NÁS a ne "někde daleko". Je to u nás z prostého důvodu - Schengen! Cokoliv se stalo tam, se může stát i v Praze, v Písku, v Brně, Bratislavě..... kdekoliv. Jsem fascinován tou naivitou a hloupostí, dokonce i ministr vnitra se mýlí, protože pro útoky současného ražení (přejet někoho náklaďákem, dodávkou, autem na mostě a k tomu ještě ubodat pár lidí nožem) nepotřebujete ve skutečnosti vůbec NIC - ani žádnou sáhodlouhou přípravu či plánování, jenom vymatlanej mozek! Z Německa do Prahy je to 3 hodiny vlakem....

2.) Naprosto odmítam tu tezi, že chyba je informovat o tom, co se děje, aby to někoho ještě nedejbože neinspirovalo k napodobení. Pokud takové zločiny někoho inspirují k nápodobě, tak chyba není v médiích a informování o událostech, ale chyba je ve vypatlaném mozku člověka, kterého to "inspiruje".

3.) Relativizování významu naprosto nevinných obětí je nehorázná prasárna a měl byste se stydět. Uvažujete obdobně, jak nacisti - z obětí děláte jenom statistická bezvýznamná hausnumera..... Odporný hnus! ;-€

4.) Naprosto nesouhlasím s tím vaším ignorantským závěrem "nestalo se skoro nic". Stala se naprosto zásadní věc. Dochází k opakovaném selhávání státu, který se vůči jistému druhu kriminality (terorismus není ničím jiným než druhem kriminality) stáva svého druhu bezmocný.... neumí jej efektivně řešit! Neexistuje žádný stát, který by dokázal zaručit "absolutní" bezpečnost, ale o to tady nejde - tady absentuje jakákoliv sebemenší vůle vůči této opakované zločinnosti plynoucí z nenávistné ideologie bránit. Když budete mít temnou boční uličku, kde se opakovaně odehrávají loupežná přepadení a schází se vám tam všelijaká verbež (fetky apod.), tak to vyřešíte tak, že tam dáte lampy a ještě k tomu to doplníte kamerama, nebo tam pošlete hlídkovat častějš strážníky / policajty....

+11/−1
21.8.2017 11:46

M40i67c50h47a76l 64Z89á28k79o11u48c37k18ý 2284364751171

Nevím, zda má smysl rozebírat do šroubku každou napsanou větu. Zkusím alespoň nejdůležitější.

Jakýkoliv zásah do svobody tisku či zakazovat, kdo a jak se má vyjadřovat je přesně to, co naší kulturu zahubí, co postupně povede k totalitě. A bezpečností, nešířením strachu a nějakými dalšími pohnutkami se to v žádném případě ospravedlnit nedá. Nelze si koupit bezpečí za svobodu, nelze nařídit nešíření strachu a obětovat svobodu. Svoboda buď je nebo není, kam to v rámci nižších cílů dopracovat dále, co dále zakázat, nařídit? Nenapsat jméno, vyznání se prakticky dnes děje, přesto nemá absolutně žádný vliv. Každému je jméno jedno (zda byl Mohamed, Abdul), víru každý ví. Je pravda, že se dnešní media chovají jak hyeny a pro srdceryvné foto, článek či rozhovor udělají cokoliv, ale to nic nemění na tom, že to asi čtenář tak chce. Pokud to tak nechcete, nekupujte to, nečtěte a ostatní o své pravdě přesvědčte, ale boha, nikdy nikomu nic nezakazujte a už vůbec ne, jak se má vyjadřovat. Krom toho, tento článek je přesná ukázka, jak neřešit problém a jak se na to dívat skrz trubku. Řešit problém znamená řešit příčinu, nikoliv následky. Řešit problém neznamená udělat zátarasy ve městech, omezit svobodu, semknout se, nařizovat kdo co si má myslet, co má jak psát, prezentovat. Řešit problém znamená chránit hranice Schengenu, prověřit každého příchozího, do té doby intervenovat. Vrace lidi, jež nejsou ohroženi válkou. Dalo by se pokračovat...

Krom toho, tento typ terorismu vždy předchází ovládnutí daného prostoru danou skupinou. Postupné krůčky, jedni se distancují, jedni odsuzují, přesto je cíl společný. A strachem to nezastavíme.

+5/0
21.8.2017 10:59

M46a29r81t74i18n 55P49r72a39c63h83a88ř 9165339

Můžete mi ukázat v minulosti jediný příklad, kdy se strkání hlavy do písku osvědčilo?

+8/0
21.8.2017 10:58

A32n79t66o12n77í53n 56K16o93u42n87o85v64s63k92ý 9388380968748

Hysterie a panika jistě není řešení, ale řešením není ani čelit agresi teroristů hesly o usmíření a nicneděláním.

Trpné a odevzdané postoje jsou v politice vždy sebevražedné.

+1/0
21.8.2017 11:36

P93a28v22e31l 38V32á21v11r73a 2476115157396

Vážený pan Prachaři.

Toto ale není strkání hlavy do písku.To je možná netradiční, ale způsob boje.

Chtěl jste příklad - zde je:

Napoleona porazili moskvané, když vyklidili město.

Stejný trik použil o mnoho dříve Themistokles, když vyklidil před peršany Athény.

Obdobně postupoval Gándhí, když znemožnil britské impérium.

Je to stejné?? podle mě ano, tedy v tom, že nepředvídatelně provedli něco, co nikoliv ihned, ale v delším časovém horizontu udělalo z agresorů defakto blbce.

přirovnání:

veliký obr padne vysílením poté, co s esnaží trefit trpaslíka obrovským kyjem a ten se mu obratně JEN uhýbá.

0/0
21.8.2017 16:10

P73e77t25r 56Č50e25j58k31a 7596395349492

Já se zeptám záludně a poněkud nečekaně - v čem podle vás fakticky pravdivé a úplné informování o události pomáhá IS a teroristům? Vy jste napsal, že právě tohle informování pomáhá IS a já se ptám v čem......... Pokud odpovíte v tom, že jim to pomáhá nacházet, nabírat a radikalizovat další džihádisty v Evropě, tak na to mám odpověď velmi jednoduchou - problém není v té informaci, problém je v těch jedincích, které to zmanipuluje a motivuje se k nim přidat. A řešením tudíž není přerušit informace, ale zabránit přítomnosti zpitomělých jedinců, které to motivuje..... Pokud někoho motivuje vraždění jiných k tomu, aby začal vraždit sám, tak není normální a společnost má legitimní právo chtít být před takovými jedinci chráněna.

0/−1
21.8.2017 16:23

P85a32v90e85l 79V10á35v86r23a 2226145207586

problém není v ucelenosti informace, jako spíše v obrovském mediálním prostoru, který je těmto informacím poskytnut. Samozřejmě je možné vysílat nekonečně dokola tytéž záběry a dělat interview s desátým člověkem, který zase řekne to samé - že je v šoku, že nic nečekal, že to pak prdlo a tak utíkal. Otázka je jestli by nebyla lepší lapidární informace.

0/0
21.8.2017 16:41

D38a79n65i52e81l 68K92r36o58n22e86r 7474464876227

Myslim si, ze vase "reseni" je k nicemu. Islam totiz neni primarne o terorismu. Islam je totalitni ideologie a ta se bude sirit dal. Bez ohledu na to, zda media informuji nebo neinformuji o teroristickych utocich. Osobne jsem jeden z tech, kteri terorismus nepovazuji za nejvetsi nebezpeci soucasne imigracni vlny a Islamu. Terorismus je spicka ledovce. Ukazka, kam az jsou tito zrudni lide schopni zajit. Kolik obeti maji v CR na svedomi komuniste? Uplne prd...statisticky tady vice lidi mozna zabil blesk nez komuniste...a presto...chtel byste zde komunismus? Tohle neni meritko. Islam je zrudnost ve sve podstate, jen si to spousta lidi neuvedomuje, protoze ho vubec nezna...Kolik lidi v CR cetlo Koran nebo Siru? 1%? Kolik lidi si nekdy poslechlo projev nejakeho imama? Mnoho lidi zna nejakeho muslima, ktery je "v pohode" ale uplne stejne v pohode byli ti "kluci", co najeli autem do davu. Islam je stejny jako nacismus, jenze zatimco s odsuzovanim nacismu nema nikdo problem a plivne si na nej kdejakej Banga, u Islamu by si toto nedovolil. A pritom ideologicky jsou to rovnocenne zrudnosti. Zadna muslimska zeme neni plne demokraticka...nahoda? Asi ne...zadna muslimska zeme neni ekonomicky vyspela (prodavani prirodnich surovin, za ktere dostavaji stovky miliard neni vyspelost) nahoda? Asi ne...Vetsina muslimskych zemi diskriminuje zeny, nektere trestaji smrti odpadlictvi od Islamu. Jaky je vyvijen tlak na tyto lidi, kdyz prijdou do Evropy, aby se nejak prizpusobili? Absolutne zadny...mohou si delat, co chteji, maji zde zastance a podporovatele, pomatenci litaji po namestich s transparenty, ktere je vitaji...Je to silenstvi? Ano je...bohuzel v zapadnich zemich realita. Bud se budeme chovat jako Izrael nebo nebudeme vubec.

+2/−1
21.8.2017 9:46

P48a53v43e88l 86V80á51v98r29a 2246935467746

Vážený pane Kronere.Článek který jsem napsal není a nebyl o islámu, ale o terorismui. Reagujete na něco, co jste si do článku při čtení vložil sám. Samozřejmě chápu proč, ale Vaše reakce je tím pádem nemístná.

+2/−2
21.8.2017 10:27

D28a25n60i72e15l 96K21r44o91n77e77r 7694414236377

No, tak pokud to berete tak, ze terorismus s Islamem nijak nesouvisi, tak to pak jo...zijte si dal v iluzich.

+3/−3
21.8.2017 10:28

A19n14t48o43n22í22n 48K69o77u25n33o76v85s80k46ý 9388870328278

Já se musím přiznat, že o teroristovi evangelíkovi, nebo příslušníku církve českobratrské jsem nikdy neslyšel.

A tak si myslím, že mluvit o terorizmu a islámu jedním dechem je zcela na místě.

0/0
21.8.2017 11:34

P18a42v60e23l 42V48á75v77r55a 2746645287546

slyšel jsme o teroristovi anglikánovi i teroristovi katolíkovi (irsko), slyšel jsem o katolickém teroristovi v baskicku, slyšel jsem o bezvěreckém komunistickém teroristovi v německu.

tento postup by pomhl proti jakémukoliv z nich. Nejvíc je dnes určitě těch muslimských, to nikdo nezpochbňuje, ale přesto o tom ten článek nebyl. A reakce ve stylu pana Kronera je tudíž opravdu nemístné.

0/0
21.8.2017 16:14

A67n24t88o25n74í59n 33K61o79u55n81o57v81s29k34ý 9638550498898

Já si nemyslím, že teroristům jde o šíření strachu.

Ne snad že by jim vyvolání strachu vadilo, ale jim jde o něco jiného.

Chtějí zlikvidovat naši civilizaci a nahradit ji civilizací svojí.

Nám mohou připadat jejich cíl a metody šílené, ale oni jsou pro něj ochotni vraždit a umírat.

A co se týče zátarasů, tak lepší by bylo je umístit na hranice EU, než do center měst. Ale zbavit se jich nelze - buď budou tam nebo tam.

+7/0
21.8.2017 9:06

D47a23n14i93e58l 89K16r94o45n44e91r 7934234956777

Ta myslenka, ze s tim prestanou, jakmile se media o ne nebudou zajimat, je uplne zcestna. Nejvetsi vyskyt teroristickych cinu je proste tam, kde je nejvice muslimu. V takovem Pakistanu to boucha denne a urcite to neni proto, ze by o Pakistanu media nejak extra informovala. proste lidi si radi v sobe vytvareji nejakou iluzi a vlastni reseni, ale ignoruji podstatu a fakta. To je problem.

+2/0
21.8.2017 9:58

P19a71v90e30l 62V37á97v65r38a 2866775657606

Nedomnívám se že s tím přestanou, domnívám se že účinek jejich činů bude značně otupen. To prozatím stačí. Máte lepší nápad, který by z nás neudělal diktátorské zrůdy?

0/−1
21.8.2017 10:32

D28a50n23i10e35l 74K79r40o62n30e40r 7354684646867

Samozrejme...reseni neni vubec slozite, jak se nam nekteri snazi namluvit. Staci prestat vitat. Coz znamena nepodporovat neziskovky, ktere denne vozi nove a nove budouci teroristy, nepodporovat imigranty tak, aby meli duvod se do Evropy tlacit (proc maji vsichni namireno do Britanie, Svedska, Nemecka? Urcite ne proto, ze by to byli milovnici nemecke kultury, sportu nebo nemeckeho piva), vymahat pravo a neustupovat...v podtstate se chovat tak, jako se zapadni zeme chovaly jeste v 80. letech. Racionalne. A samozrejme nerozdlubavat rezimy v cizich zemich, to, co predvedly USA a NATO, je samozrejme tragedie. Absurdni mi rovnez prijdou tresty a odskodneni, ktere bylo muslimum udeleno. Napriklad dva pripady z Britanie (deli je od sebe nekolik mesicu). Prvni pripad muz uderil muslimku slaninou a strhl ji satek - 5 mesicu nepodminene. OK, chlap se zachoval jako hulvat, patri mu zaplatit pokutu, ale 5 mesicu natvrdo?! Tolik dostal tady jeden mistni, ktery zbil typka, tak, ze skoncil na JIPce a dodnes dobre nevidi na oko. Dalsi pripad rovnez muz v Britanii uderil presti muslimku a mel nejake hloupe poznamky, rovnez dostal 5 mesicu nepodminene (ten shodny trest jsem si nevymyslel, proste to tak bylo). Incident se obesel bez zraneni. Opet...neschvaluji to, ale jit do vezeni za utok, kde nedoslo k zadnemu zraneni? Nebo ted v USA, zenskou zatkli, sundali ji satek a sedela 12 nebo 24 hodin (uz nevim) v cele za kradez. Odskodne? 1.8 milionu v prepoctu na koruny...WTF?! Je toto normalni? A evidentne neni vsem komediim konec. Tohle proste neni zdrava spolecnost.

+1/−2
21.8.2017 10:44

P26e86t60r 68Č60e13j20k62a 7726345859612

Pane Vávro, omlouvám se, ale ta současná situace NEMÁ pozitivní řešení. Jinak řečeno - buď nějakej krok, který bude vést k určitému omezení práv a svobod šáhneme teď "my" (tzn. demokratická reprezentace) a nebo to necháme vyhnít, strčíme hlavu do písku a máme tu časem někoho, jako byl Adolf.... NEEXISTUJE řešení, které by zachovalo současný stav, a to z prostého důvodu - současný stav (politiky, demokracie, přefouklé tolerance a zneužívání lidskoprávní agendy) je jednou z příčin problémů.

+2/0
21.8.2017 12:59

P49a57v75e16l 79V33á55v75r94a 2316905687476

Jde li jim o zničení a ovládnutí naší civilizace, dělají to právě prostřednictvím vyvolání strachu. Takto jim můžeme alespoň otupit ostří.

0/−2
21.8.2017 10:28

D26a46n55i51e59l 93K92r72o20n48e50r 7364184156567

Otupit ostri muzeme tak, ze do "nasi" spolecnosti budeme prijimat pouze umirnene jednotlivce a v malych poctech. Dokud bude Evropa holka pro vsechny, nemuze dojit ke zlepseni situace.

+1/0
21.8.2017 10:45

Z17d87e49n74ě48k 23B40á82r85t23a 6599112237870

Karma.Přesně tak,teroristé zabíjejí proto,aby vyvolali strach,hysterii a nenávistné projevy proti muslimum ve společnosti.Dobře vědí,že čim větší bude ve společnosti nenávist proti muslimum,tím víc jich mají šanci získat na svou stranu k dalšímu zabíjení a vyvolávání ještě většímu strachu a hysterii.Je dost smutné,že si toto dost "užitečných idiotu" neuvědomuje a svými "vlasteneckými" a protimuslimskými výlevy dělají pouze přesně to,oč islamistickým fanatikum jde,jen lejou vodu do jejich mlýna.....

+2/−6
21.8.2017 7:27
Foto

F91r94a95n90t31i43š65e64k 21P22r39o91k88o39p 2192354798714

Dobrý názor. Hysterie je přesně to, co teroristé potřebují. A že u nás mají mnoho nevědomých pomocníků.

+3/−2
21.8.2017 7:20

D28a97n67i17e80l 25K30r34o85n63e68r 7374984926797

zato chytraci, kteri to cele, na rozdil od nas hloupych xenofobu, prokoukli, mavaji vitacimi transparenty ;-)

+3/−1
21.8.2017 9:48

P83e27t52r 54K44o86r70e90c52k75y 2373447553331

To je skutečně málo dle Vašeho návodu co dělat.....na jiné stránce jsem si dnes přečetl, že se islamský stát zabydluje v Evropě, takže až se zabydlí , tak se máme na co těšit. Diktátorské režimy umí mj. zatočit rychle i s teroristy náš demo - systém o tom jen mluví. Snad by pomohli ,,Zvláštní zákony na ochranu před teroristy" ....

+3/−1
21.8.2017 7:19

Z11d73e60n42ě87k 82B25á29r84t23a 6799702967570

Co dělat,zachovat klid a rozvahu a ne šířením strachu a hysterie pomáhat teroristum.To nás mají teroristé přinutit k tomu,abychom u nás podporovali vznik totalitní diktatury...?To snad ne...

+1/−1
21.8.2017 7:32

P11e94t82r 22K46o22r14e21c65k80y 2453837573171

Víte, já nevím, změníte názor až se stane něco vašemu známému, nebo příbuznému, pak už bude pozdě. Historicky je dokázáno,že demokratická seskupení nemají příliš nástrojů jak čelit tomuto druhu ataku...

+1/−1
21.8.2017 8:43

Z25d40e53n80ě73k 10B84á89r18t94a 6219202647630

Tak jo,zvolíme si nového Hitlera a bude všechno fajn...tak jste to myslel?Muj příbuzný zemřel při automobilové nehodě,co s tím mám dělat?Nenávidět všechny řidiče,jen proto že pár z nich jsou totální hovada,která neuznávají dopravní předpisy?Mám volat po zákazu automobilové dopravy...?

+1/−2
21.8.2017 10:02

P41e39t73r 72K89o22r88e56c91k24y 2973427293881

No tak to nesedí,nehodu nikdo neplánuje ale teroristický útok velmi podrobně. Tak jo, podle Vás se necháme vybít...

+2/−1
21.8.2017 12:00

D17a78n96i13e35l 18K14r54o69n97e95r 7954724216867

a vitat! hlavne vitat! vitani nas vsechny spasi. Halelujah!

+1/−2
21.8.2017 9:49



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.