Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ne jen jet jinou tramvají, ale i přijít na jiný konec republiky, do Krkonoš, na Šumavu či Krušných hor, zajít do hospody (pokud ji tento režim..nemyslím nyní Babiše, ale kapitalistický režim) nezlikvidoval.Tam všude žijí lidé a mají úplně jiné starosti než pražáci, úplně jinak žijí a musí vyjít s daleko menšími penězi.

A pak třeba pochopíte, proč lidi chtějí volit opět komunisty, proč volí Zemana a proč mají jiné názory než pražská kavárna.

0 2
možnosti

Nesmysl. Lidi tam mají jiné starosti, ale mnohem marginálnější.

Žil jsem na vesnici českopolského příhraničí prakticky od narození. Nyní už 10 let bydlím mimo ni i mimo region. Po čase jsem zjistil, že si nerozumíme, protože jsou na jiné inteligenční úrovni, a to je nechci nijak shazovat. Oni řeší, jestli půjdou nejdříve do hospody a pak nakrmit drůbež, já řeším, jestli jít sportovat nebo do kina. Jejich styl života jim prakticky znemožňuje se vyvíjet a přemýšlet o jiných tématech, která stojí za zamyšlení. Jsem rád, že nemusím poslouchat drby, kdo je těhotný, kdo se rozešel, kdo se přistěhoval, kdo se pobil v hospodě, komu umřel pes, co si kdo koupil, co měl soused k obědu, za co si koupí cigarety... Takže ano, mají jiné problémy, ale naprosto nepodstatné. A ty podstatné neumí řešit jinak než nadávkami.

Tím vším jsem chtěl říct, že i přes svůj dlouhý pobyt na vsi jsem nikdy nepochopil, proč lidi volí komunisty, proč je na Hradě Zeman a proč volí nevolitelné strany.

1 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1277x
Jsem architekt, sledující a nelhostejný k tomu co se kolem něj děje. Nechci být součástí mlčící většiny. Nechci žít v bublině. Chci mít názor, který si udělám sám.

Seznam rubrik