Pavel Vávra

Česká Sociálně Demokratická Republika

30. 06. 2017 17:55:47
Vážená sociální demokracie! Sežeňte mi volební průzkum a já Vám řeknu, co si myslím. Asi takhle funguje vedení Vaší voličem nepochopené strany.

Vážená sociální demokracie!

Sežeňte mi volební průzkum a já Vám řeknu, co si myslím.

Asi takhle funguje vedení Vaší voličem nepochopené strany.

Strany, kterou sledujete li média, všichni, všude, se všemi a neustále řeší. Skoro by člověk musel nabýt dojmu, že vlastně nežijeme v České republice, ale v Sociální demokracii.

Zapněte televizi, rádio, internet nebo otevřete noviny, všude Vás řeší.

Zjevně není nejdůkležitější prospěch státu a jeho občanů, ale to, aby občan konečně pochopil, co pro něj Vaše sociální demokracie dělá.

No a teď navíc ještě, představte si, "někteří členové sociální demokracie poškozují zájmy sociální demokracie, zejména pak tím, že Vám vzkazují přes média. Ale Fuj! Hanba jim. Pan Chovanec, který je razantnější než pan Sobotka si je ale vezme do parády. Nebojte. Nepojede za nimi, ale pozve si je k sobě a důrazně to s nimi probere.

A k tomu nepochopení veřejností:

Kvituji, že jste dokonce ochotni i uznat chyby. Teda chybu. Nedostatečné vysvětlování. No to teda koukám. já to chápu tak, že nemůžete říct, co si myslíte, tedy že volič je nevděčný hloupý blbec, ale říkáte to skrytě, s trochou sebekritiky navenek a tak abyste neurazili.

Já se ale skoro urazil.

Vážená sociální demokracie, jsem volič. Nejsem v žádné straně, žádnou otevřeně nepodporuji a nepotřebuji další vysvětlováníní. Vidím. Slyším. Přemýšlím.

A vidím, jak takzvanou Sobotkovu vládu většina lidí po téměř uplynulém volebním období nejspíš vnímá jako tu vládu, co je v ní (byl v ní) Babiš. Vidím a cítím všemi póry to zděšení ve Vaší straně, když jste si uvědomili, že tomu tak je.

A zbytek si domyslete sami.

Autor: Pavel Vávra | karma: 22.39 | přečteno: 650 ×
Poslední články autora