Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

přišlo mi trochu divné, jak rychle byl ten B... vydaný ze Španělska do Česka...

1 0
možnosti

Paní Monika se chtěla nejprve ukrýt na Krymu, ale po trpělivém nátlaku svého manžela slevila a ustoupila - uznala, že případný atentátník s pistolí v plavkách to v Dubaji bude mít těžší.;-D

0 0
možnosti

ČTK: Babiš opět falšuje čísla.

Tvrdí, že ho chtěl zabít pouze jeden člověk. ;-)

4 0
možnosti

Moje babička vždycky říkala: Kdo lže, ten krade!

0 0
možnosti

Jo, lhát se musí umět;-) Btw. o tom údajném vyhrožovateli, chyceném ve Španělsku, se nějak nepíše. Nebo mi to uteklo?

2 0
možnosti

Těžko říct, jestli uteklo, to víte jen vy. Každopádně je od soboty ve vazbě.

0 0
možnosti

Já mu teda vjeřím. Proč bi to jinak dělal a povidal? Já mu vjeřím ždycki. Von nám nelže a mislí to s nama dobře.

4 0
možnosti
Foto

A pšeju mu ať se ma dobřé. Dyť vsichni ho nemaj rády. To si teda fakt nezaslouži.

5 0
možnosti

Jo, jo pochybovati je lidské.

Já taky pochybuju, že rozumní lidé se budou chovat podle vzoru politiků, či jejich manželek.

Nepochybuji o tom, že nebýt takováto situace všichni by poslali do Dubaje své manželky a manžele taky. Je tedy štěstí, že většinou berou za své přání vlády necestovat a drží se doma. A to i přesto, že jim manželka premiéra dává nevhodný příklad. A za to se jim musí poděkovat.

Nebo se pletu a problém je někde jinde? Třeba kam nedosáhnu, tam plivnu?

0 4
možnosti
Foto

Proč plivat? Vaší svatou vírou to stejně neotřese.

3 0
možnosti
Foto

Babiš to vysvětlil jasně.

Jeho rodině někdo vyhrožoval zabitím. Jeho žena o tom sice nevěděla, ale hrozně se bála. Proto ji vyhnal do Dubaje.

Co je na tom komu nejasného, doboha?!!;-O :-)

8 0
možnosti

Je tomu skutečně tak. Pokud by třeba mně někdo vyhrožoval, že mi zabije ženu, pošlu ji na dovču samotnou, bez ochranky. A na fejsko začerstva vyvěsím kde se nachází a jak dlouho tam bude, sama v cizím prostředí a že s ní není ani výtahový pikolík. To dá přeci rozum. Potom bych teprve klidně spal. A pokud by takto vyhrožoval někdo mé tchyni, přiložím k fotkám z místa pobytu i otisk klíče od hotelového pokoje v měřítku 1:1.

Jak jinak se bránit vraždícímu maniakovi, že?

4 0
možnosti

Víte, kolik má práce paní M B, když řídí tolik firem? Dubaj jí přejme. Určitě pracovala i tam.

2 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1277x
Jsem architekt, sledující a nelhostejný k tomu co se kolem něj děje. Nechci být součástí mlčící většiny. Nechci žít v bublině. Chci mít názor, který si udělám sám.

Seznam rubrik