Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Říkal jsem si, co nám to ty ženské tají. Tak jsem začal v létě taky nosit sukni, a řeknu vám chlapi - je to super. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo, souhlas, dala jsem Vám karmu, až na ty štafle. Ale jinak skvělý článek a je fajn, že se ozýváte.R^

1 0
možnosti
Foto

děkuji:-)R^

jen nechápu, co by Vám mělo vadit zrovna na těch štaflích???

Já mam o dost větší prsty než má žena, a třeba na přišívání knoflíků je to dost nepraktické. Rád jí tuto činnost přenechávám a dělá jí mnohem ale mnohem častěji než já. To ale neznamená, že ji já odmítám, protože mám velký ruce.

Pokud jde o umístění zimních bot do horní police, kam já dosáhnu a ona ne, je logické abych to udělal já, protože si nemusím brát židli. Ale když si stejně musíte vzít štafle (nejsou těžký, jsou z hliníku), tak rozdíl výšek 20cm po započtení výšky štaflí činí pouze 6,4%;-), což je vzhledem k potřebě dosáhnout zcela marginální a i bez těch šesti procent navíc je v bezpečném dosahu s rezervou celá skříň.

Abyste tedy rozuměla správně, není to o tom, že bych to neudělal. Problém vidím v "ženském myšlení mé ženy", která je přesvědčená, že je to "automaticky moje", a to i když se to fakt nehodí.

A vzhledem k tomu, že já bych nikdy neodmítl nějakou práci s tím, že je to "pro ženský", očekávám to samé i od žen.

Takže za mě: ano, je třeba se ozvat, protože když se neozvu, nikdy nebudou ženy přemýšlet jinak. Když dělit, tak dělit.

0 0
možnosti
MS

R^ Pavle hlavu vzhůru a hlavně neklesejte na mysli. A kdyby jste náhodou klesal z nedostatku mužské autority, požádejte manželku ať vám z pánvičky udělá klobouk.

1 0
možnosti
EK

Když žena přijede do autoservisu, taky se každý diví, že s autem nepřijel chlap, tak co se divíte? Ženám trvala hodně dlouho, než přesvědčlily muže alespoň částečně, že jsou plnohodnotnými lidskými bytostmi a vy byste tu svou mužskou emancipaci chtěli hned? Vydržte nějaké to století a ono se to poddá.;-D

2 0
možnosti
FS

No,je to výborně popsáno,ale jak z toho ven?

0 0
možnosti
Foto

P69a59v21e91l 86V17á71v98r57a

15. 4. 2019 14:00

nemlčet. tím bych začal:-)

0 0
možnosti
JP

Karma, taky už to chvíli cítím stejně.:-)

3 0
možnosti
Foto

P70a63v86e92l 79V79á32v34r68a

15. 4. 2019 13:46

děkuji za podporu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1277x
Jsem architekt, sledující a nelhostejný k tomu co se kolem něj děje. Nechci být součástí mlčící většiny. Nechci žít v bublině. Chci mít názor, který si udělám sám.

Seznam rubrik