Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P55a58v23e11l 81V80á13v41r61a

12. 10. 2018 14:32

oprava nesprávného údaje v článku autorem:

teď jsme si přečetl ten mail, ve kterem mi slibovali nápravu a není tan 1. kvartál příštího roku, ale 2. kvartál příštího roku, do kdy mám být trpělivý:-)

ach jo.

0 0
možnosti

Já považuji zavedení systému George za obyčejnou sabotáž. Servis24 je jednoduchý, intuitivní a hlavně fungující systém na rozdíl od George. ČS pustila do světa neodzkoušeného bastarda.

0 0
možnosti
Foto

Sporitelna pacha sebevrazdu jiz nekolik let. A anglicky znejici nazev george oproti servis24 tomu jen prispiva.

1 0
možnosti

Já nemám problém, systém funguje a vyhovuje úplně v pohodě, Je přehledný - na rozdíl třeba od RB. A vůbec, spořitelna se polepšila v mnoha ohledech, snížila poplatky za vedení účtů aj. Už dávno to není tak, jak tady mnozí popisují. Za mě super, jsem spokojená.

1 6
možnosti

Paní Svobodová, já vám nevěřím. Pravděpodobně z nějakých důvodů moc a moc fandíte ČS anebo tam dokonce pracujete v IT oddělení....

2 0
možnosti

Naštěstí nemusím služby české spořitelny používat. :-)

3 0
možnosti

Mám to úplně stejně...............

0 0
možnosti

Poplatková politika mě už před lety přiměla opustit ČS, z rodiny u nich zbyl jen syn, který po dostudování změní bankovní ústav pravděpodobně také. Do dnes vidím úžas pracovnice na přepážce při žádosti o zrušení účtu. "zrušit?", úsměv, " tak se na to podíváme, co vám můžeme nabídnout...... Jo, vy už jste si trvalé příkazy a peníze převedl jinam. Co s tím?" chvíle dumání, "Hm, tak tedy asi opravdu zrušit".

Kdo nechápe, že profit banky se tvoří především schopností svěřené prostředky investovat a za služby inkasovat akceptovatelné minimum, kdo je nenažraný po snadném příjmu (zpoplatnit kdejaký pohyb na účtě), toho podporovat nehodlám a doporučím to každému dalšímu.

7 0
možnosti

Co je to Česká spořitelna? ;-) :-P

1 0
možnosti

R73a34d17e28k 97H72o21r40á98k

4. 10. 2018 16:06

Českou spořitelnu jsme změnil za jinou banku už před 25 lety. Setrvávat u ní ještě dnes je spíše známkou přebujelého konzervatismu, anebo abnormální lenosti. Výběr bank je veliký, tak proč hnít u té nejhorší z nich.

4 0
možnosti

Co si stěžujete? Mně ČS nakrkla, tak jsem šla jinam a jsem maximálně spokojená. Nutí Vás někdo to použivat?

2 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1277x
Jsem architekt, sledující a nelhostejný k tomu co se kolem něj děje. Nechci být součástí mlčící většiny. Nechci žít v bublině. Chci mít názor, který si udělám sám.

Seznam rubrik